2013. november 6., szerda

VII. Síp u. 24.

Második ittjártamkor készült ez a kép. A műterem mellett található pincehelyiség Kalota óta több üzletnek is helyet adott. Jelenleg egy design shopnak ad otthont, ahol sok lakberendezéssel, díszítéssel kapcsolatos dolog található. A munkatársak elmondása alapján pár hete nyitottak és egy cipőbolt volt itt előttük. A fényképen látható, hogy az épület (és a környék) nem sok változáson esett át. A Kalota idejében működő helyre csupán egy dolog emlékeztet: a régi cégért tartó vasrudak a bolt bejárata felett.


Varnyu Ildikó 2009 őszén már járt itt. Ő a fotón látható műtermet fotózta le. Amikor (először) látogattam meg a címet, én is erről készítettem képet. Amikor azonban jobban megnéztem az eredeti felvételt, észrevettem, hogy akárcsak Ildikó, én is hibát követtem el. A Kalota fényképen szereplő hely ugyanis egy pincehelyiség volt, míg a műterem a földszinten helyezkedik el.



Kalota Béla eredeti felvétele

A hely az iTTiVOTT adatbázisában



Térkép

iTTiVOTT 07. nagyobb térképen való megjelenítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése